Sede electrónica Concello de Sobrado

08:45:31 Martes 22 de outubro 2019
Estás en:

Información

Taboleiro de anuncios

Sobrado invita aos veciños a formarse no uso da súa sede electrónica o vindeiro luns, día 2

28/08/19

O concello convoca unha sesión formativa para que as persoas asistentes poidan coñecer que tramites poden facer na oficina electrónica do concello e como facelos, así como os mecanismos de identificación que lles permiten empregar a Sede.


O día 21 o Concello de Sobrado estrenou a súa nova Sede Electrónica.

21/02/19

Con novo aspecto e importantes melloras no uso e a funcionalidade, estréase a nova sede electrónica do Concello adherida ao Proxecto Provincial de Implantación da Administración Electrónica.


Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Sobrado

24/02/16

O Concello de Sobrado, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.


Sobrado inaugura a Sede Electrónica do Concello.

5/06/14

Sobrado inaugura a Sede Electrónica do Concello, que permitirá aos cidadáns realizar os seus trámites por internet. Sobrado dá o salto cara a unha administración sen papel.


Desde o día 5 de xuño de 2014, o Concello está a disposición de calquera cidadán do mundo, calquera día do ano e a calquera hora.

5/06/14

A implantación da Administración Electrónica na xestión municipal supón unha nova forma de relación entre a Administración e os cidadáns, xa que abre a posibilidade de relacionarse por internet con plenas garantías legais, de confidencialidade, seguridade e sinxeleza.


A Administración Municipal, cada vez máis próxima ao cidadán.

5/06/14

A nova sede vai permitir a cidadáns e empresas a presentación, por vía telemática, da totalidade de instancias e solicitudes dirixidas ao Concello.