Sede electrónica Concello de Sobrado

09:29:57 Xoves 21 de novembro 2024
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de acceso á información pública

A Lei de Transparencia, Acceso á Información Pública e Bo Goberno (LTBG) prevé que información deben publicar as Administracións Públicas para coñecemento dos cidadáns. Toda esta información queda recollida no Portal da Transparencia.
Adicionalmente á información publicada no Portal da Transparencia, o cidadán poderá exercer o seu Dereito de Acceso. Este novo dereito garante a posibilidade de levar a cabo consultas sobre datos e información pública.
O dereito de acceso poderá ser limitado nos supostos que contempla a Lei, entre outros: Seguridade Nacional, Defensa, Política económica e monetaria, para a protección de datos de carácter persoal, etc.

Si desexa exercer o seu Dereito de Acceso á Información Pública, pode realizalo utilizando esta Solicitude.

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se o interesado non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Organismo, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

  • Instancia.

Nome: Solicitude de Acceso á Información Pública.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.

Prazo de execución: 1 Mes.

Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).

                                      Presencial.