O procedemento de "solicitude de subvencións" ten por obxecto xestionar e controlar as axudas e subvencións solicitadas pola cidadanía á Entidade Local.
Calquera persoa física ou xurídica que desexe solicitar unha axuda ou una subvención á Entidade Local.
Preferentemente de forma telemática a través do botón “Iniciar trámite”. Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.
Nome: Solicitude de subvencións.
Unidade tramitadora: Intervención.
Inicio do procedemento: A instancia de parte.
 
 Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
 
 Órgano de resolución: Alcaldía.
 
 Carácter silencio administrativo: Silencio negativo.
 
 Prazo de resolución: 6 meses.
 
 Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.
 
 Taxas/Impostos: Non aplica.
 
 Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).
 
                                       Presencial.